Sætre og Folkestad skolekorps
 • Uniformsregler    • Terminliste    • Nyheter    • Om oss    • Arrangementer    • Medlemsside      • Hjem

Arrangementer
    - Høsten/vinterens seminar

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Høsten/vinterens seminar

En helg fylt med latter, musikk, korps og glede.

En helg midt i november møtte vi alle opp på Folkestad barneskole for en intensiv øvelse før julekonserten. Instrukører utenfor korpset var hyret inn slik at vi skulle få en maksimal uttelling av helgen. Lørdagen startet vi opp klokken 10.00 med samspill for hovedkorps. Etterhvert dukket både juniorer og aspiranter opp. Det ble servert lunsj litt utpå dagen før vi satte igang med øvelsen igjen. Både i grupper og samspill.

Rundt klokken halv fem var vi ferdig og det var tid for kos. Taco med ulikt tilbehør ble servert og det ble arrangert ulike konkurranser.

Vi hadde også kåring av vinnerene i høstens øvemarkkonkurranse. Vinneren av klasse korps ble hovedkorpset, vinner av klasse flest øvemarker ble Solveig i hovedkorpset og ......... i juniorkorpset. Vi klapper for vinnere og gleder oss til neste øvemarkkonkurranse.